Skeniranje
Digitalizacija dokumentacije predstavlja
suvremeni oblik arhiviranja
Vaših dokumenata, ne zauzima skladišni prostor u fizičkome smislu, te ne zahtijeva komplicirano ručno prelistavanje arhivske građe u potrazi za pojedinim dokumentom.
Budući da i dalje većinu poslovne dokumentacije stvaramo u papirnom obliku, prvi korak povećanja efikasnosti poslovanja te bržega protoka informacija u suvremenom poslovanju je digitalizacija (skeniranje) dokumentacije.
Skeniranje dokumentacije vrši se najsuvremenijim uređajima (scanerima) vrhunskih tehnoloških mogućnosti. Moguće je skenirati sve veličine poslovne dokumentacije, crno-bijelo ili u boji, jednostrano ili dvostrano, u svim glavnim formatima kao što su JPG, TIFF, PDF. Nakon elektronskog indeksiranja, originalna poslovna dokumentacija klijentu se vraća u prvobitnom stanju. Digitalizirana poslovna dokumentacija arhivira se na odgovarajućim medijima (CD, DVD). Ujedno bismo istaknuli mogućnost skeniranja iznimno velikih količina poslovne dokumentacije u najkraćim rokovima, po najpovoljnijim cijenama na našim prostorima.